Продавець "Магнетрон" © Інтернет-магазин запчастин та аксесуарів для побутової техніки розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
11261 відгук
+380 (67) 472-33-55
+380 (50) 472-33-55

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Всі клієнти нашого інтернет-магазину мають право на повернення та обмін товарів на аналогічні протягом 14 днів з моменту отримання на основі «Закону України про захист прав споживачів» та вказаних нижче умов. Як повернути товар, який не підійшов: Повернути або обміняти товар можна в одному з наших пунктів видачі замовлень в містах Київ, Одеса та Харків. (їх адреси дивіться в меню Контакти) Якщо ви знаходитесь в іншому місті, повернути товар можна "Новою Поштою" в с. Гореничі, Відділення №1: вул. Бородавки, 32. Тел. 0632332975. Повернення товару не здійснюється накладеним платежем. Якщо обміняти товар неможливо, повернення коштів буде проведено на карту або розрахункові рахунки банків України. Якшо товар прийшов пошкоджений на пункт видачі перевізника та покупець сповістив нам про це відразу, ми відправляємо новий товар. Компресори приймаются на повернення та обмін якщо його не підключали. Для перевірки роботи підключіть живлення. Має право покупець повернути товар або обміняти його на аналогічний? Так, якщо: 1) товар має недоліки або несправний, виробничі або транспортні ушкодження - відбувається вкрай рідко, повна компенсація з нашої сторони; 2)товар помилково відправлений з іншими характеристиками - відбувається вкрай рідко, повна компенсація з нашої сторони; 3) товар належної якості, але не підійшов покупцеві з певних причин. Клієнт має право повернути товар або обміняти його на аналогічний при умові оплати всіх транспортних послуг та виконання всіх зобов’язань, передбачених законодавством та нашим магазином. На яких умовах можливі повернення? Головне, щоб: 1) з дня отримання товару клієнтом не пройшло 14 днів; 2) товар не використовувався та відсутні дефекти і ушкодження; 3) збережені були цілісність упаковки та повна комплектація; 4) замовленого товару не було в переліку, не підлягаючих поверненню та обміну згідно законодавству. Умови при яких покупцеві може бути відмовлено в заміні товару: 1) не були виконані умови повернення та обміну; 2) відрізний товар поверненню не підлягає та відвантажується лише за умови його попередньої оплати. Товар продається за попередньою оплатою; 3) товар був замовлений та доставлений індивідуально, згідно побажанням клієнта: Товар належної якості, який привезено Під замовлення*, обміну та поверненню не підлягає. Також поверненню та обміну не підлягають товари, привезені під замовлення за невірними даними Покупця. Замовлення оформлюється після передоплати 50%.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner